Na Beogradskom sajmu od 23. do 26. februara biće održan 39. međunarodni sajam turizma na kome će se predstaviti više od 1.000 izlagača, od kojih je oko trećina iz inostranstva.
Na toj četvorodnevnoj manifestaciji, kako je saopštio Beogradski sajam, predstaviće se najznačajnije turističke agencije, savezi i organizacije, turistički centri, hoteli, planine, banje, jezera, gradovi, regije, vazduhoplovne kompanije, kao i međunarodni tur-operatori sa svih kontinenata.
Slogan ovogodišnjeg Sajma turizma, najveće turističke manifestacije u zemlji i regionu jugoistočne Evrope, je “Uživajte na vreme”, a zemlja partner je Crna Gora.
Sajam se održava u halama 1,1a, 2a,3 ,3a i 4 Beogradskog sajma, na izložbenom prostoru od preko 30.000 kvadratnih metara, a posetioci će i ove godine kao i prethodnih moći da rezervišu i uplate turističke aranžmane uz sajamski popust. Istovremeno sa Sajmom turizma, na Beogradskom sajmu organizuju se još tri manifestacije – 13. međunarodni sajam opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo HORECA, 8. sajam vina BeoWine i 13. sajam suvenira “Posetite Srbiju”.