Sedenje do prozora u avionu predstavljalo bi mnogo zabavnije iskustvo da putnici u većini slučajeva ne moraju da se nagnu napred kako bi uživali u pogledu.
Proizvođači aviona zapravo planiraju raspored sedišta u skladu s rasporedom aviona, ali se to najčešće promeni prilikom kupovine aviona.
U želji da što više povećaju profit i kompetitivnost, avio-kompanije neretko dodaju nekoliko dodatnih redova sedišta nego što je prvobitno predviđeno.
Uprkos tome što vole komfor, putnici će radije platiti nižu cenu karata na kraćim letovima nego se baškariti u sedištima, pa avio-kompanije u skladu s time donose svoje odluke.
Proizvođači poput Boeing-a, na primer, preporučuju raspored od 3+3+3 sedišta sa prostorom između redova od 81,2 centimentra. On je nekada iznosio 86,3 centimetra, a nove tendencije ukazuju na to da bi u budućnosti u pojedinim letelicama mogao da se smanji na 71 centimetar. (Lonely Planet / B92)