Grad Beč je pokrenuo kampanju brendiranja grada i slogan “City of Vienna – #12 points” koji će od sada biti vidljivi na plakatima, bilbordima i svetlećim reklamama.

Viena – 12 points

Cilj kampanje je da Evrosong bude vidljiv na velikim površinama i da izazove interesovanje za najveći zabavni televizijski događaj na svetu.

Time je osim tornja za odbrojavanje na platou ispred Skupštine grada i tramvaja u znaku „pravljenja mostova“ stavljen još jedan akcenat na izgled grada.

Glas Končite odzvanja Bečom

Koliko je važan marketing prilikom održavanja jedne tako velike manifestacije kao što je Evrovizija govori činjenica da se u Beču svakodnevno rađaju nove ideje u cilju promocije događaja, samog grada i države.

Najnovija ideja je neobična najava iz govornog automata u vozilima gradskog prevoza uoči održavanja Evrosonga. Najavu će izgovoriti Končita Vurst, austrijska pobednica prošlogodišnjeg takmičenja za pesmu Evrovizije,

Končita će svojim glasom preko govornog automata pozdravljati sve korisnike tramvaja i metro-linija kao i putnike na stajalištima Bečkih linija. Umetnica će se obraćati na nemačkom, engleskom i francuskom jeziku i to samo u prevoznim sredstvima koji saobraćaju do mesta održavanja Evrosonga i na mestima u okruženju.

Iz Bečkih linija nisu hteli da otkriju šta će Končita saopštavati preko govornog automata.

Avio karte za Beč možete da kupite preko našeg sajta ili pozivom na 011 310 89 40 (8-21h, svakog dana). (ComPress; foto © wien.at)