Započeti razgovori sa najvećim proizvođačima oko kupovine letelica. Prvi let ka Abu Dabiju. Srpska avio-kompanija imaće najbolju ponudu ne samo u regionu, već u čitavoj Evropi…
Let za Abu Dabi, potom povratak u srpsku prestonicu pa novi let ka Moskvi. Na ovim linijama “položiće ispit” prvi iznajmljeni Airbus-ov avion, koji krajem oktobra sleće u flotu nacionalne avio kompanije Air Serbia.
Do kraja godine Air Serbia imaće ukupno šest letelica na lizing, a do marta 2014. godine stižu još četiri. Prosečna starost aviona je manja od devet godina. Po najpovoljnijim mogućim cenama iznajmljuju se Airbus avioni, koji su odlično održavani, imaju manji broj sati naleta od “svojih vršnjaka” i isti tip motora kao letilice strateškog partnera Etihad-a.
Na remont odlaze tri Jat-ova boinga kojima će biti promenjen enterijer, jer Air Serbia mora da ispunjava iste standarde kao Etihad.
U međuvremenu, u periodu od tri do pet godina, stizaće novih deset aviona, koji će biti u vlasništvu Air Serbia. Kako budu pristizale nove, tako će se smanjivati broj zakupljenih letelica. Za isporuku novih aviona potrebno je vreme, a koliko tačno, zavisi od proizvođača i modela, koji će biti naručeni.
Po najavama iz kompanije Air Serbia će ispunjavati iste standarde kao Etihad, imaće najbolju ponudu u regionu, pa i u Evropi. Kompanija neće zavisiti od drugih, jer ima svoje linijsko održavanje – Jat ketering i Suport.
Letovi do Amerike
Prema najavama iz Air Serbia i Vlade Srbije, direktnih letova za Severnu Ameriku neće biti u skorije vreme. Da su te linije ka SAD i Kanadi profitabilne, već bi saobraćale američke kompanije.
Za to su potrebni širokotrupni avioni, koje Air Serbia za sada ne planira u svojoj floti. Ali, Air Serbia će “oslušnuti” tržište zahvaljujući ugovoru o zajedničkim letovima sa kompanijom Air Berlin. Pratiće se situacija, tako da ta mogućnost direktnih letova ka SAD i Kanadi nije isključena. (Gdestinacija / Novosti)