Srbija i Crna Gora zajedno će nastupati na novim tržištima kako bi van sezone privukle turiste u naše turističke centre. Programi su namenjeni mladima do 30 godina, višečlanim porodicama i penzionerima…
Srbija i Crna Gora zajedno će nastupati na novim tržištima kako bi van sezone privukle turiste u naše turističke centre.
Projekat „Holidej for ol“ podrazumeva pripremu aranžmana putovanja za svačiji džep po modelu „Kalipso“ programa Evropske komisije. Programi su namenjeni mladima od 18 do 30 godina, višečlanim porodicama i penzionerima.
“Zabluda je da ova kategorija ljudi nema veliku platežnu moć”, smatra kaže Saša Radović, direktor Turističke organizacije Crne Gore.
“Penzioneri EU imaju najveće budžete za putovanja, a odgovara im da na put idu van sezone. Mi nemamo problema tokom špica sezone, jer su turistički centri u obe zemlje popunjeni po 90 odsto, ali van sezone ima dosta slobodnog mesta. Srpski gosti su bolji potrošači od nemačkih, ali moramo da popunimo krevete i van špica. Naše dve zemlje su atraktivne istim tržištima i zajedno moramo da ih privučemo”.
U turizmu je najskuplje na kraju sezone zatvoriti hotel. Hotelski smeštaj u Crnoj Gori popunjen je 45 odsto na nivou godine, a u Srbiji 30 odsto. U ovaj projekat dve zemlje uključila su se udruženja hotelijera, agencija, mladih putnika, kongresni biroi… (Novosti)