U eri automatizovanih šaltera za izdavanje karata, rezervacija putem interneta i smartfona, pojedine avio-kompanije i dalje umeju da pokažu da imaju dušu. Pogledajte neke od priča koje pokazuju da je putnik i dalje bitan…

American Airlines (foto: Wikimedia / Arpingstone)

Prva priča uključuje pilota blogera i kapetana veterana avio-kompanije American Airlines. Prošlog meseca primetio je devojčicu kako plače kod kapije za ukrcavanje. Devojčica je ostavila svoj ranac kod obezbeđenja sa najdražim medom u njemu. Pilot je rizikovao kašnjenje poletanja kako bi uspeo da joj donese medu iz ranca.

„Mi ne letimo avionima, mi letimo sa ljudima“, izjavio je pilot. Let naravno nije kasnio.

U drugoj priči radnici kompanije JetBlue pokušali su da pronađu izgubljenog medu, ali uprkos herojskim naporima nisu upeli da ga nađu. Međutim, uradili su drugu najbolju stvar – vlasnik mede dobio je potpuno novog medu koji je bio skoro duplo veći od njega. Oduševljeno dete odmah mu je dalo nadimak „debeljko“.

Međutim, ukoliko ne verujete u punjene mede, da li je u avio-kompanijama ostalo još ljudskosti? Naravno da jeste.

Ukoliko letite u Fly Delta avionima posebno. Fly Delta ima timove ljudi koji prate odložene letove kako bi putnicima koji presedaju omogućili da brže prođu kroz carinu i duge redove i stignu do svog narednog leta. Ova usluga postoji i kod još nekoliko drugih avio-kompanija.

„Bitan je taj kontakt sa ljudima. Ljudski dodir, veliki ili mali, jako je bitan“, izjavio je predstavnik kompanije American Airlines koja takođe nudi ovu dragocenu pomoć.

Par unutar Virigin America leta bio je na putu za Las Vegas kako bi obnovili svoje bračne zavete, međutim, kada je osoblje aviona čulo za ovo, upitali su ih: „Zašto čekati sve do Las Vegasa“?

Za svega nekoliko minuta u avionu je organizovana ceremonija sa besplatnim pićem za sve putnike.

Nešto slično desilo se i tokom dugog čekanja kod kapije za ukrcavanje. Osoblje Virgin Airlinesa istog trenutka je krenulo u akciju. Za svega par trenutaka na kapiji su se našla kolica sa koktelima za putnike koji su čekali.

Možda najtoplija priča jeste izveštaj televizijske stanice Dakota.

Brajan Holcer izgubio je život tokom novogodišnje noći i od tada njegov sedmogodišnji sin sa sobom stalno nosi majicu koju je njegov otac tada nosio.

Nekim spletom okolnosti majica se izgubila. Dečak je bio skrhan. Porodični prijatelj pozvao je Delta Airlines i pitao da li mogu da mu pomognu.

Portparol kompanije Majkl Tomas izjavio je da su piloti na sve strane tražili majicu, objavili su informaciju i na Fejsbuku, obavestili su sve svoje radnike koji su potom kopali po đubretu ne bi li uspeli da pronađu dragocenu majicu – i uspeli su.

Tehnologija može da učini mnogo za nas ali nikada neće biti zamena za humanost. (ABCNEws / B92)