Prošle godine JUTA je dobila 84 žalbe putnika, od kojih he prihvaćeno 34. Turisti najčešće prigovarali zbog kašnjenja avionskih letova.
Direktor Nacionalne asocijacije turističkih agencija (JUTA) Aleksandar Seničić izjavio je danas da je u prošloj godini JUTA dobila 84 žalbi putnika, od kojih je 34 prihvaćeno.
On je na konferenciji za novinare kazao da se putnici najviše žale na kašnjenje aviona, ali i na kategoriju smeštaja i te žalbe su u najvećoj meri odbijene jer se kategorizacija smeštaja vrši na lokalnom nivou.
Prema rečima Seničića, godišnje preko turističkih agencija, članica JUTA-e putuje oko 800.000 putnika.
Seničić je ocenio da je žalbi sve manje, jer su putnici prihvatili svoje obaveze, a i turističke organizacije u najvećoj meri ispunjavaju svoje.
“Sigurnost putnika je na prvom mestu i preporuke Evropske asocijacije turističkih agencija (ECTA) čiji je JUTA član su da se upravo putuje sa agencijama koje su naše članice”, rekao je direktor JUTE.
On je dodao da JUTA ima dobru saradnju sa ministarstvom finansija i privrede i da su članovi tima koji sa tim ministarstvom radi na izmeni pravilnika o putovanju turističkim agencijama.
“Trudimo se da damo doprinos u izradi novih zakonskih akata, idući prema tome da izmenimo neke od zakona koji se odnose na turizam. što nam je krajnji cilj. Nadam se da ćemo do kraja godine predati predlog vladi”, kazao je Seničić. (Mondo)