Na Međunarodnom aerodromu u Atini, u cilju unapređenja i osvežavanja ambijenta, kao i zbog što prijatnijeg boravka putnika, ulepšan je Glavni terminal i uvedene inovativne usluge.

Umesto dva stara, na Dolascima je uveden jedan novi Centralni informativni pult. Modernizovan je, osoblje sada ima mnogo više materijala i informacija vezanim za aerodrom, Atinu, događaje i sve drugo što može da interesuje putnike.

Renovirani su autobuski gejtovi. Pored najmodernijeg dizajna, odličnog osvetljenja, okačene su i slike najznačajnijih turističkih mesta u Atini koja bi trebalo obavezno videti. Digitalizaciju aerodroma najbolje predstavljanju “virtuelni asistenti” na dva dolazna mesta. Oni pružaju celodnevnu uslugu u obliku snimljenih video poruka koje sadrže pozdravni govor i neke osnovne informacije. Ova usluga bi trebalo vremenom da se usavrši.

U delu za putnike sa “šengenom”, napravljeno je Internet ostrvo. U pitanju je popularni “hot spot”, prostor sa aerodromskim info-monitorima, besplatnim bežičnim internetom, sa mogućnošću punjenja mobilnih telefona, laptopova i drugih uređaja. Uskoro će biti napravljeno i drugo Internet ostrvo na “Dolascima”.

Postavljeno je osam novih monitora koji obaveštavaju putnike o preostalom vremenu koje im je potrebno za ukrcavanje. Brendirani video bimovi dati su na korišćenje avio-kompanijama koje direktno informišu svoje putnike o uslugama, destinacijama, vremenu itd. Instaliran je i automatski sistem obaveštavanja o prtljagu – E-kiosk. (danubeogradu.rs)

Do atinskog aerodroma postoje direktni letovi iz Beograda, a karte možete rezervisati preko našeg sajta ili pozivom našeg Call centra na 011 310 89 40.