Sa roze sofama, stolovima u obliku cipela sa štiklom i stolicama ukrašenim baletskih haljinicama, na Tajvanu je nedavno otvoren prvi restoran čija je tema Barbika.

Američki prozivođač igračaka “Matel” dao je dozvolu tajvanskoj restorantskoj grupi “Sinlaku” da otvori Barbi kafe u nadi da će novi restoran u poslovnom kraju Tajpeja promoći u promovisanju Barbike kao modne marke.

“Izabrali smo Tajvan jer su tematski restorani ovde veoma popularni. Uvereni smo da će Barbi kafe dobro promovisati našu marku”, rekla je menadžerka u “Matelu” zadužena za Aziju Igi Jip.

Osim lutaka, “Matel” proizvodi i odeću, aksesoare i nameštaj a neki od njihovih proizvoda dostupni su i u kafeu, rekla je Igi Jip. Tako se kompanija “Matel” nada da će restoran privući ljubitelje Barbike iz Kine, Hong Konga i Japana odakle na Tajvan dolazi i najveći broj turista.

Za Džesiku Ho i njenu petogodišnju ćerku, restoran u Tajpeju je apsolutni hit.

“I moja ćerka i ja volimo Barbiku a ovo je tako slatko mesto i ostvarenje sna. Dovešću je ovde da proslavi rođendan”, rekla je ona AFP-u.

Tajvan ima dugu istoriju sa Barbikom koja se jedno vreme tu proizvodila pre nego što je krajem osamdesetih godina prošlog veka “Matel” proizvodnju prebacio u Kinu kako bi smanjili troškove.

Konceptualna Barbi radnja otvorena je u Kini 2009. na pedeseti rođendan lutke ali je zatvorena dve godine kasnije zbog slabih poslovnih rezultata. (B92