Njujork i SAD na samom su vrhu svetskih poslovnih turističkih destinacija po iskustvu i mišljenju poslovnih ljudi na rukovodećim pozicijama iz 94 zemlje sveta, a u odnosu na opseg cene i kvaliteta usluga koje obuhvataju sastanke, konferencije, sajmove, izložbe…

Među gradovima, posle Njujorka, na drugom mestu pozicionirao se London, dok je treće mesto zauzeo Singapur, četvrto Pariz i peto Čikago. Na top listi zemalja, posle SAD na čvrstom prvom mestu, drugu poziciju zauzela je Nemačka, treće mesto drži Italija, četvrto je pripalo Španiji, a peto Francuskoj.

Osim impresivnog rezultata koji su ostvarile Sjedinjene Države osvojivši prvo mesto i u kategoriji zemalja i u kategoriji gradova (Njujork), lako je uočljiva izuzetna pozicija evropskih zemalja i gradova, kao i snažni impulsi iz Azije.

Naime, na listi “Best Buy Award Top 20 MICE” svetskih gradova apsolutnu dominaciju ima Evropa sa čak 11 metropola: London na drugom mestu, Pariz na četvrtom, Frankfurt na šestom, Barselona na devetom, Moskva na dvanaestom, Ženeva na trinaestom, Keln na četrnaestom, Dizeldorf na sedamnaestom, Berlin na osamnaestom, Beč na devetnaestom i Milano na dvadesetom mestu.

Posle evropskih gradova, slede po brojnosti na listi azijske metropole, od kojih se njih pet uspelo da se smesti na ovu listu: Singapur na trećem mestu, Hong Kong na osmom mestu, Šangaj na jedanaestom mestu, Tokio na petnaestom mestu i Peking na šesnaestom mestu.

Severnoamerički kontinent zastupljen je sa četiri grada: Njujork na prvom mestu, Čikago na petom mestu, Toronto na sedmom mestu i Las Vegas na desetom mestu.

Globalno istraživanje “Best Buy Award – Global MICE Survey” za 2012. godinu koje je sprovela švajcarska kuća ICERTIAS (International Certification Association) sa sedištem u Cirihu, obuhvatilo je 21.895 poslovnih osoba na rukovodećim pozicijama iz 94 zemlje sveta. (LuxLife)