San svakog turističkog poslenika je da neki film ili pesma smesti njegovu destinaciju na mapu poželjnih, a onda privuče milione ljudi. Tako je bilo i sa Južnom Korejom koju je reper PSY popularizovao u svojoj hit pesmi pregledanoj više od milijardu puta.

Gangnam Style, pesma o glamuroznoj oblasti Seula, promovisala je taj deo prestonice Južne Koreje i po svemu sudeći, privukla turiste.

Prošle godine, ova azijska zemlja imala je 11,1 milion posetilaca, što znači da je broj porastao za 13,4 odsto u odnosu na 2011. godinu.

Turisti iz obližnjih Kine i Japana bili su najbrojniji, pa je tako Južnu Koreju videlo 2,83 miliona Kineza (rast od 24,7 odsto) i 3,51 milion Japanaca.

Štaviše, Ministarstvo turizma očekuje još više posetilaca u ovoj godini, ponovo zahvaljujući Gangnam Style-u.

“Gangnam je, doduše samo trešnjica na šlagu, budući da je K-Pop žanr sve popularniji u poslednjih nekoliko godina”, kaže Rami Salame, predstavnik Turističke organizacije Južne Koreje za odnose s javnošću.

On je dodao da se za fanove takve muzike čak organizuje i Gangnam tura koja obuhvata posetu bogatom predgrađu, trgovačkim i spa centrima. (B92)