Tokom 2013. godini, koja će u Srbiji biti u znaku proslave 1.700 godina od donošenja “Milanskog edikta”, akta cara Konstantina, rođenog Nišlije, koji je hrišćanima dao slobodu veroispovesti, Turistička organizacija Srbije promovisaće turističke potencijale zemlje kroz marketinšku kampanju pod nazivom “Kulturno blago Srbije”.

Kroz nju će, po rečima Gordane Plamenac, direktorke Turističke organizacije Srbije, “biti predstavljene glavne kulturne atrakcije Srbije, manastiri, muzeji, umetničke galerije, arheološki lokaliteti, tvrđave na Dunavu, kao i događaji vezani za klasičnu muziku sa ciljem da se podstakne turistička industrija na istraživanje bogatog kulturno-istorijskog nasleđa Srbije i na razvoj turističkih tura koje će biti atraktivne, ali i promovisati bolje razumevanje kulture i ljudi”.

Pored kulture, Turistička organizacija Srbije će, podstaknuta izvanrednim rezultatima kampanje “Soulfood Serbia – Hrana sa dušom”, jednom od osam najboljih svetskih kampanja u 2012. godini, proširiti promociju gastronomije Srbije na zdravu hranu i sportski turizam te će naziv nove kampanje u 2013. godini biti “Zdrav život”. (Putnik Travel)