Svetski popularan animirani lik Hello Kitty dobila je novi posao: postala je vodič za posetioce Japana.
Posle prošlogodišnjeg razornog zemljotresa praćenog cunamijem i nuklearnom katastrofom, Japanska turistička agencija sa sedištem u Tokiju sklopila je ugovor sa Sanriom, tvorcem Hello Kitty i razvila posebnu aplikaciju za iPhone pod nazivom “Posetite Japan uz Hello Kitty”.
Nori Akaši, menadžer za odnose s javnošću za Japansku nacionalnu turističku organizaciju u Njujorku kaže da su se na ovaj korak odlučili zato što je “”Hello Kitty ikona”.
Tako će simpatična maca moći besplatno da se daunlouduje od 31. marta 2013. a oni koji se odluče na takav korak moći će da biraju kako će njihov vodič da izgleda.
Naime, u zavisnosti od toga koju japansku prefekturu posećujete, Hello Kitty može nositi različite kostime karakteristične za svaku od njih.
Na primer, tokijska Hello Kitty nosi buketić trešnjinog cveta, zato što su gradski parkovi poznati po njima. Za Hokaido, ostrvo na severu Japana, gde se jede najviše morskih plodova, Hello Kitty obučena je u kostim krabe.
Za Kjoto koji neguje japansku kulturnu tradiciju, maca nosi kimono. Aplikacija funkcioniše samo u Japanu, a iPhone-ov GPS sistem detektovaće gde se nalazi vlasnik telefona i prikazati adekvatan Hello Kitty lik.
Japanska turistička agencija razmatra slične oblike saradnje sa drugim internacionalnim brendovima koji potiču iz Japana. (B92)