Putnici pre uplate aranžmana treba da provere koliku polisu garancije putovanja ima ta turistička agencija, savetuje predsednik Asocijacije turističkih agencija Srbije (ATAS) Srđan Dživdžanović.

On je agenciji Beta rekao da ukoliko putnik planira da uplati skuplji aranžman, treba da bira agenciju koja ima visoku polisu, kako bi mogao da dobije povrat novca u slučaju problema sa putovanjem. Iznos polisa kreće se od 25.000 evra do 200.000 evra. Dživdžanović je rekao se svaka agencija može proveriti na sajtu Agencije za privredne registre u registru turizma, gde su navedeni i iznosi polisa.

Turistička agencija Triniti, koja nije izmirila obaveze prema aviprevozniku, zbog čega turisti iz Hurgade nisu mogli da se vrate sa letovanja, imala je minimalnu polisu od 25.000 evra, a organizovala je skupa putovanja.

Dživdžanović je dodao da putnici treba pažljivo da čitaju i program putovanja, kako bi bili upućeni u prava i obaveze i šta su uplatili.

ATAS ima oko 40 članova, a uglavnom se bave domaćim i receptivnim turizmom.
(Izvor: mondo.rs)