Sjedinjene Američke Države predstavile su svoju prvu marketinšku kampanju za privlačenje turista.

Kampanja Discover America fokusira se na raznolika iskustva koja SAD pruža u svežem i neočekivanom svetlu, pozivajući posetioce da „Otkriju ovu zemlju kao nikad do sada". 

„Naš cilj je da obnovimo ljubavnu aferu između sveta i SAD – zemlje snova i duha", kaže Džim Evans, izvršni direktor Brand USA, kompanije koja stoji iza kampanje čiji je budžet 12,3 miliona dolara. Walt Disney, Marriott i Best Western učestvovali su sa po milion dolara.

„Želimo da pošaljemo poruku da su svi dobrodošli u Ameriku i da pozovemo putnike da iskuse bezgranične mogućnosti koje SAD nudi".

A najbolji način da se dopre do najrazličitijih nacija jeste pesma. Rozen Keš, ćerka Džonija Keša komponovala je Land of Dreams koja nosi čitavu kampanju.

U prvom spotu vide se razni pejzaži, Majami, Nju Orleans, San Francisko i neke znamenitosti Njujorka: Bruklin i Menhetn most, Central park, Tajms Skver i One World Trade Center.

Brand USA će pozvati muzičare iz celog sveta da dođu i nastupaju u svojim omiljenim gradovima u Americi, pišući o tim iskustvima online.

Ovo je prvi put da će Sjedinjene Države imati „ozbiljnu" kampanju kojom pozivaju turiste – od bilborda i TV reklama do reklamiranja na Facebooku, Twitteru i YouTubeu.

„Druge zemlje širom sveta godinama svrstavaju turizam među svoje prioritete, a za 236 godina od osnivanja SAD ova zemlja nikad nije imala nacionalno koordinisanu kampanju kojom poziva turiste da nas posete", kaže Stiven Klubek, direktor Upravnog odbora Brand USA.

Prvi talas reklama biće lansiran 1. maja u Velikoj Britaniji, Japanu i Kanadi, a drugi talas „zapljusnuće" Brazil i Južnu Koreju.
Izvor: b92.net