Turistička organizacija Srbije (TOS), i ove godine, učestvuje na najvećem sajmu turizma na svetu, koji se održava u Berlinu od 7. do 11. marta 2012. godine.

Promocija srpskog turizma održava se na štandu u hali 11.1 Berlinskog sajma. Pored TOS-a, na zajedničkom izložbenom prostoru, svoju ponudu predstavljaju i Turistička organizacija Vojvodine, Pokrajinski sekretarijat za privredu AP Vojvodine, TO Beograda, i turističke organizacije Čačka, Novog Sada, Vršca, Subotice, Bačke Palanke i Sombor, Dunavski centar za kompetenciju, kao i turističke kompanije i agencije, Oscar Tours, Kon Tiki, Globe Metropoliten Tours, Belgrade Art Hotel, Hotel Junior, Magelan Corporation, Istar 21, Dunavski rafting i Bon Voyage. 

Na međunarodnom sajmu u Berlinu, Srbija predstavlja celokupnu turističku ponudu, sa posebnim naglaskom na gastronomiji, festivalima, prirodi, Dunavu, aktivnom odmoru, seoskom turizmu, kampovima, putevima vina, putu kulture rimskih imperatora u Srbiji, kratkim odmori u gradovima, kao i programima za mlade.

Posebna pažnja usmerena je ka promociji gastronomske ponude naše zemlje, koja je glavna tema u okviru marketinške kampanje TOS-a u 2012. godini. U vezi sa tim, na štandu turizma Srbije organizovaće se degustacija hrane, kao stalna animacija gostiju i posetilaca, uz prikazivanje promo filma "Soulfood Serbia", kao i koktel sa specijalitetima iz naše zemlje.

Tokom sajma TOS će organizovati i konferenciju za medije, kao i prezentaciju gastronomske ponude i degustaciju vina iz Srbije za novinare i poslovne partnere. Takođe, već su dogovoreni brojni pojedinačni sastanci sa predstavnicima organizatora putovanja.
Izvor: putnik.ch