Srpski turisti će ove godine morati da otvore četvore oči prilikom odabira aranžmana, a program bi trebalo da čitaju pažljivije nego dosad.

Kriza u Grčkoj zasada se nije odrazila na turizam u ovoj zemlji, ali napomena u programima da "zbog krize može doći do opadanja kvaliteta hotelskih usluga, na koje agencija ne može da utiče" uznemirila je mnoge turiste. 

Ova napomena nalazi se u svim programima agencije "Sabra", ali nije vezana samo za Grčku, već je i u ponudama svih aranžmana od Španije do Egipta.

"To smo napisali iz bojazni da ukoliko hotelijeri nešto promene ili neku uslugu uskrate, klijentima bude jasno da mi na to ne možemo da utičemo", kaže za "Novosti" Vladimir Vlaho iz "Sabre".

"Dešava se da u ranoj ili kasnoj sezoni (maj i oktobar) hoteli nisu puni kao nekada, i tada gostima umesto švedskog stola nude hranu ‘a la kart’. To je, dakle, mera predostrožnosti, i tu rečenicu ćete naći u programima svih ostalih agencija."

Hotelijeri su često spremni da zakinu, ali i da daju "specijalne" ponude. Upravo se u tome krije najveća zamka za turiste, jer kriju "prevare".

Ukoliko hotel zaista daje popust, onda će ga imati sve agencije, ali ako je aranžman samo u jednoj agenciji drastično jeftiniji, radi se o takozvanoj piramidi – sakupljanju novca za putovanje koje se nikada neće ostvariti.
Gdestinacija