Prvi ovogodišnji event Nemačkog privrednog udruženja u Beogradu (DWB) ovog puta u inovativno afterwork formi, u predvečerje Međunarodnog turističkog sajma u Beogradu, prošao je u znaku promocije Nemačke kao turističke destinacije.
Pomenuti skup kome su prisustvovali mnogobrojni uvaženi gosti, otvorio je Michael Schmidt, direktor Delegacije nemačke privrede u Srbiji. Potom su pozdravne reči uputili najpre nemački ambasador Wolfram Maas a potom i Petra Hedorfer, predsednica Upravnog odbora Nemačke centrale za turizam. Ona je najavila otvaranje predstavništva ove nemačke vladine institucije koja će ubuduće aktivno promovisati Nemačku kao značajnu turističku destinaciju.
Samo prošle godine mnogobrojne turističke atrakcije i mnogobrojna turistička otkrovenja u ovoj zemlji privukli su čak 60,3 miliona inostranih posetilaca. I pored kriznih godina, broj turističkih noćenja u Nemačkoj u odnosu na 2010. porastao je za čak 10 % sa tendencijom daljeg rasta. Ubuduće Nemačka očekuje veći broj turista iz Srbije i našeg regiona, izjavila je Herdorfer.
Pored zanimljivih referenata, prisutni u Supermarketu uživali su i u tomboli koju je DWB organizovao u saradnji sa Lufthansom i poznatom nemačkom turističkom agencijom TUI koji su pripremili vredne poklone.
Gdestinacija