TRC je zaštićeni brend vodeće turističke kompanije TUI Travel iz Hanovera/Nemačka. Poslovnice TRC su TUI-eve prodajne filijale/agencije za promet sopstvenih a i tuđih (drugih nemačkih turoperatera) turističkih usluga.

Svih oko 600 poslovnica po Evropi (odnedavno i dve u Srbiji) posluju po istom principu, kvalitetu, izboru i cenama. 

U ponudi su paket aranžmani, hoteli, avio karte, krstarenja, rent-a-car usluge i mnogi drugi sadržaji. Paleta proizvoda je ogromna, jer samo TUI svake godine servisira oko 30 miliona gostiju (na evropskom nivou). Destinacije u ponudi prožimaju ceo svet, za svačiji ukus i za svačiji džep. Bilo da se radi o liniji proizvoda pod nazivom 12Fly (low-cost), TUI, TUI Premium ili Airtours (deLuxe). Takođe, tu su katalozi marke Gebeco/Dr.Tigges za studijska putovanja ili pak GoXplore za mlade koji žele avanturistički provod.

Ono što je TUI učinilo vodećim brendom za putovanja (već više od 43 godine) jeste izraženi smisao za odličan odnos cene i kvaliteta. Toliki broj gostiju (samo 12 miliona sa nemačkog govornog područja) navikao je da ceni TUI-ev kvalitet, sigurnost i izuzetne fer cene. Nad gostima bdi jedan sertifikovani sigurnosni štab, koji u trenucima kada zatreba reaguje munjevito i stara se o svojim gostima, ma gde se oni zatekli. To, naravno, može da se obezbedi samo takvom velikom logistikom i stručnim osobljem. Sopstveni avioni (oko 130), hoteli (sa kapacitetot većim od 100.000), rent-a-car, incoming agencije, predstavnička služba, autobusi, brodovi…

Gosti iz Srbije profitiraju višestruko od TUI-a: koristeći takav veliki aparat organizacije, koja profitabilno radi na visokom nivou, TUI nudi neuporedivo niže cene pri boljem kvalitetu organizacije, ponudom hotela i avio prevoza. Iako TUI paketi ne polaze direktno iz Srbije (Beograda), sveukupna cena aranžmana sa polascima iz npr. Beča su i dalje beskonkurentno niske čak i kad se tome pridoda tzv. "avio-priključak" iz Beograda, jer su i te tarife pod TUI-evim povoljnim uticajem. Uskoro će putnici iz Srbije već na polazišnom Aerodromu "Nikola Tesla", moći da čekiraju direktno ciljnu destinaciju sa presedanjem u Beču (bez vađenja prtljaga).

Ove novine, kao i sve ostale interesantne stvari oko TUI-a, njegovih destinacija, ponuda i cena, mogućnostima, putnici će moći da saznaju "iz prve ruke" na štandu TUI ReiseCenter u hali 1 ovogodišnjeg beogradskog Sajma turizma koji će biti održan od 23. do 26. februara.
Gdestinacija