Holandska aviokompanija KLM razvila je sasvim novu i neobičnu uslugu koja će putnicima omogućavati da putem Facebook i LinkedIn profila odaberu pored koga žele da sede tokom leta avionom.

Usluga pod nazivom Meet and seat ili u prevodu "upoznajte te se i sedite zajedno" putnicima će omogućiti da putem društvenih mreža izaberu svoje idealne suputnike. Ideja ove usluge je dati putnicima mogućnost da za vreme putovanja avionom sede pored osoba koje im odgovaraju i sa kojima dele iste interese. 

Pristup društvenim mrežama u ovu svrhu putnicima će isto tako omogućiti da suputnike odaberu na osnovu njihovog izgleda ili čak posla kojim se bave. Usluga Meet and seat još uvek je u izradi, a korisnicima bi trebalo da bude dostupna početkom iduće godine. Za one putnike koji tokom leta preferiraju slušanje muzike i ignorisanje svog suseda biće ponuđena i opcija "opt-out" kako ne bi morali da podele svoje lične podatke.

KLM nije prva aviokompanija koja je prihvatila mogućnosti društvenih mreža za kreiranje dodatnih usluga i ponuda. Malayasia Airlines će uskoro omogućiti uslugu kojom će putnici putem Fejsbuka moći da provere da li njihovim letom putuju i njihovi prijatelji ili se možda u isto vrijeme nalaze na istom odredištu.

Druga kompanija, AirTroductions, 2006. godine punila je medije nudeći svojim redovnim putnicima mogućnost uslugu upoznavanja drugih partnera među ostalim putnicima.
Izvor: Tportal