Niskotarifne avio-kompanije obično povezujemo za destinacije po Evropi, ali izgleda da industrija prijemčivih letova na duge staze počinje da cveta.

Singapore Airlines je upravo lansirao svoju verziju low-cost avio-prevoznika, nazvanu Scoot, koja će – za početak – leteti u Australaziji i Kini kao direktna konkurencija postojećoj kompaniji AirAsia.

Letovi će krenuti sredinom 2012, a karte ćete moći da rezervišete početkom sledeće godine.

Scoot će se prvobitno fokusirati na destinacije koje su na 5 do 10 sati udaljenosti od baze – aerodroma Čangi u Singapuru.

Potom se očekuje proširenje asortimana na Indiju, Evropu i druga tržišta, uključući i Afriku i Bliski Istok.

Iz Scoota kažu da će cene biti i do 40 odsto manje od konkurencije a analitičari smatraju da će kompanija ponuditi nešto bolje uslove po malo višoj ceni od rivala.

„Nova kompanija će biti nešto poput luksuznog low-costa. Kada putujete 12 ili 13 sati, moraćete da ljudima ponudite neke povlastice na koje su inače navikli na međukontinentalnim letoivma", smatra Šukor Jusof, analitičar za avijaciju.

„Ime Scoot je odabrano jer predstavlja spontanost, pokret, neformalnost i dašak uvrnutosti – atribute po kojima želimo da kompanija bude prepoznatljiva", kaže Kembel Vilson, direktor Scoota.

Kompanija će početi rad sa flotom od četiri aviona marke B777-200.
Izvor: B92