Seks skandal primorao je aviokompaniju Cathay Pacific da preispita svoju marketinšku kampanju koja ih predstavlja kao “tim koji ide kilometer više kako biste se osećali posebno”.
Avio-prevoznik iz Hong Konga pokrenuo je istragu nakon objavljivanja fotografija na internetu na kojima žena u avionu, u crvenoj odeći koja podseća na uniformu posade oralno zadovoljava muškarca, navodno svog dečka.
Dva radnika kompanije, akteri ovog incidenta, nakon toga su dobili otkaz, ali sramni čin, koji se odvija zapravo u kokpitu, naveo je rukovodstvo Cathay Pacific-a da razmisli o odlaganju kampanje "Ljudi i usluge".
"Razmatramo da zaustavimo kampanju na neko vreme, jer izgeda da nije pravi trenutak za to", rekao je potparol kompanije.
Pojavljivanje ovakvih fotografija se smatra kompromitovanjem reklamne kampanje u okviru koje je kabinsko osoblje i posada trebalo da budu predstavljeni na bilbordima, u novinama i magazinima.
"Ovaj skandal se dogodio u najgorem mogućem trenutku", navelo je rukovodstvo.
Oni se plaše da se poruka slogana i kampanje sada mogu pogrešno i dvosmisleno tumačiti i ismevati. Nije utvrđeno da li je par uhvaćen da delu ili je dobrovoljno pristao na fotografisanje.
Aviokompanija je takođe odbila da potvrdi da li se čin odigrao u kokpitu, kao ni to da li je snimak nastao dok je avion bio u vazduhu.
Neidentifikovani muškarac sa fotografije za kog se prvobitno smatralo da je pilot, nema na sebi pilotsku uniformu, a lokalne novine su iz pouzdanih izvora saznale da su fotografije ukradene iz njegovog ličnog kompjutera.
Izvor: B92; foto: flickr