Kokteli i svet mode – savršen spoj. Barem je tako u baru „Catwalk“ koji je specijalno za „Nedelju mode“ u Berlinu otvoren u glamuroznom hotelu „Mariot“.
Ovde se svi osećaju kao na modnoj pisti. Uostalom i sam naziv bara na to ukazuje. „Catwalk" je u vlasništvu Mihaela Mihalskog, čuvenog modnog dizajnera, koji se očigledno interesuje i za dizajn enterijera. Mihalski je čak osmislio i sasvim nove koktele i, logično, dizajnirao garderobu personala. Bar je otvoren u vreme nedelje mode u Berlinu. „Veoma sam zadovoljan rezultatom. Srećan sam što je sve prošlo ‘nedelja mode’ pre svega. Sada mogu ovde da uživam", kaže Mihalski.
Novi kokteli i fotografije od 100.000 evra
U baru Mihaela Mihalskog sve se vrti oko mode. On je, po svemu sudeći, na sve mislio. Tu su i stolice sa imenima poznatih dizajnera i modela, po uzoru na one režiserke. U „Catwalk" se zaista može dogoditi da za stolicom sedi onaj čije ime na naslonu piše. „Veoma je kreativno. Posebno ove stolice. Izgledaju kao one iz sveta filma. Baš mi se dopada", kaže supermodel Tatjana Patic. „Bar ispunjava sve kriterijume. Proporcije, atmosferu, elegantnost. Sve je obuhvatio. Sjajan je dizajner, ali i dizajner enterijera", kaže Danijel Simon, dizajner iz Holivuda.
„Stvarno ima stila. Sve se ima svoju priču. Tu su fotografije koja bude određene emocije. Sećanja na angažmane. Tu su mnoge koleginice, fotografi, lica koja ste susretali", dodaje Franciska Knupe, nemački topmodel. Ali nije sve u lepom izgledu. Piće koje su služi takođe mora biti dobro. Menadžer bara Andreas Berg ima veliko iskustvo. Zajedno sa Mihalskim osmislio je nove koktele, poput „Slim Fit-a" ili na primer „Lookbook-a". „Modnoj sceni su potrebni takvi kokteli. Laki su, nisu suviše jaki i ne opijaju vas olako", kaže Andreas Berg.
Svet iz modnih časopisa u baru hotela
Berlinski hotel „Mariot" investirao je tri miliona evra, kako bi vizija Mihaela Mihalskog postala stvarnost. „Sve ovo je ‘Mihalski 100 odsto’. Ljudi koji su bili kod mene kući primetiće neke iste stvari i ovde u baru", objašnjava modni dizajner. Mihalski je posebno ponosan na kolekciju modnih fotografija. Ovaj 43-godišnjak bar „Catwalk", ukrasio je sa 140 fotografija vrednih 100.000 evra. „Bilo mi je važno da oduhvatim sve modne trendove 20. veka i sve ikone iz sveta mode, one kojih se svi sećamo – od dizajnera, do modela."
Ljubav prema modi Mihael gaji još od 12 godine. Tada je u jednom modnom časopisu uživao u fotoreportaži o nemačkom kreatoru Karlu Lagerfeldu. „Hvala Bogu na onome što sam u svetu mode uspeo da uradim, uopšte time da se bavim, jer sam o tome kao dete maštao. Ovim barom u ‘Mariotu’, želeo sam ceo taj svet, čiji sam i ja deo, da približim i drugim ljudima", objašnjava Mihalski.
Izvor: dw-world.de; autori: Hendrik Veling / Jakov Leon