Više od dve trećine Srba u poslednje tri godine nije boravilo na nekoj od domaćih turističkih destinacija duže od sedam dana, a polovina ispitanika smatra da aranžmani u zemlji treba da budu jeftiniji, pokazuju istraživanja Udruženja “Moja Srbija”.

Rezultati istraživanja koje je obavila organizacija koja se bavi promocijom domaće turističke ponude, ukazuju i da je stanovništvo u Srbiji nedovoljno informisano o turističkim potencijalima zemlje, i da se, na primer, pun pansion na Zlatiboru može pronaći za 25 evra. Takođe, 20 odsto anketiranih smatra da bi trebalo podići kvalitet usluge u smeštajima.

Predsednik Udruženja "Moja Srbija" Milan Ristić rekao je Tanjugu na Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu da ima zainteresovanih građana koji bi putovali po Srbiji i obišli sve važne kulturno-istorijske znamenitosti, ali je interesovanje ovdašnjih agencija za domaći turizam "jako slabo". "Daleko više se nude strani aranžmani, verovatno su im isplativiji", istakao je Ristić.
Izvor: Blic