Promocije putem interneta biće najvažnija akcija Turističke organizacije Beograda, a pored socijalnih mreža, novih sajtova za android telefone i popularni “Trip Edvajzer”, beogradski turizam dobiće i novi portal na kojem će se nalaziti svi koji rade u ovoj industriji.

– Svetsko iskustvo govori da je internet glavni izvor informisanja turista – kaže Dejan Veselinov, direktor TOB. – Zbog toga pozivam Beograđane da ostavljaju priloge na "Trip Edvajzeru", "lajkuju" naš profil na "Fejsbuku" i aktivno se putem Interneta uključe u promociju svog grada. Uskoro ćemo Beograđanima pripremiti flajer "Zato što volim Beograd" i ako građane animiramo da vide svoj grad kao turističko mesto lako ćemo dovoditi i strance.

Beograd je, inače, prvi pre mesec dana proglašen za turističko mesto prve kategorije, a sledi ga Novi Sad. Zbog toga će TOB listu od "10 Top atrakcija" ove godine proširiti na 15. Pripremaju se nove ture razgledanja i izleti, a jedna od tura biće i "Večiti derbi" koja će uključivati posete muzejima u dva najpoznatija beogradska kluba.

– "Napašćemo" tržište Turske, Grčke i Švajcarske, jer je idealan trenutak da njihovi građani počnu da vikende provode u Beogradu – obećava Veselinov. – Takođe, zabeležili smo povećanje bugarskih turista od devet odsto i tu prepoznajemo veliki potencijal. Bugari su željni događaja, a njihove agencije žele da organizuju vikende u Beogradu. Setite se da je samo za koncert "Ej-Si-Di-Si" došlo 2.000 Bugara.

Latinica umesto ćirilice

Pošto su se mnogi turisti žalili da mnoge ulice ne mogu da pronađu, jer su natpisi na ćirilici, a u mapi su na latinici, TOB će ove godine pripremiti table imena ulica i na latinici. Biće pripremljeni novi informativni centri i radiće se na ljubaznosti i osmehu zaposlenih.

Top atrakcije

1. Tvrđava
2. Skadarlija
3. Uže jezgro grada
4. Avala
5. Ada Ciganlija
6. Topčider
7. Muzeji
8. Zemun
9. Hram svetog Save
10. Dunav i Sava

Izvor: Večernje novosti