Za kojim dražima čeznete pri izboru hotela: aerodromski prostor po kome možete da se švrćkate? Mogućnost da iznajmite bebi siterku i izađete sami sa voljenom osobom? Golf? Bazen?

Onlajn turistička agencija Orbitz.com sprovela je istraživanje kako bi dala odgovore na ova pitanja tj. čime ćemo se, ove godine, voditi pri izboru rezervacije bilo sobe u Hyattu, Hiltonu, Garden Innu, Mariottu ili Four Pointsu…

Orbitz.com je svojim mušterijama dao da izaberu između 15 stavki, pogodnosti jednog hotela, uključujući i bebi siting servis, biznis centar i dozvolu da sa sobom povedu i kućne ljubimce. Ali, to što je ova agencija uradila nije jedinstven slučaj. Poseta sajtovima konkurentskih agencija otkriva, recimo, da je Travelocity.com svojim konzumentima ponudio da izaberu za njih najbitnije između 10 ponuda nekog hotela, među kojima su parking, švedski sto za doručak, golf tereni, bazen i fitnes, dok Hotels.com nudi izbor među sedam draži.

Dodatna oprema
Orbitz.com nije procentualno dao podatke šta je to putnike najviše zanimalo kada je reč o "dodatnoj opremi" hotela pa nam nije poznato zbog čega su se konzumenti najviše odlučivali za neki od hotela (šta je to što se najviše traži), tokom prethodne godine. Ipak, na osnovu prošlogodišnjeg istraživanja možemo da izvedemo zaključak šta je u vrhu popularnosti:

besplatan parking – mušterije uvek teže ka tome da dobiju što više za što manje para – potražnja za promotivnim ponudama i sniženjima kao što je, recimo, besplatno parkiranje je veoma popularna;
postojanje bazena – izaziva radost i uzbuđenje, pre svega kod dece, pa tako ako ste na odmoru u Vegasu ili Majamiju, brčkanje u bazenu je prioritet; bazen se smatra se jednom od najvažnijih usluga koje hotel može da ponudi.

Poslednjih godina porastao je i broj hotela koji dozvoljavaju boravak mušterija u pratnji kućnih ljubimaca, a ništa manje nije ni interesovanje za smeštaj koji nudi blagodeti spa i fitnes centra.
Izvor: www.newzfor.me