U anketi u kojoj je glasalo 1.850 posetilaca sajta www.gdestinacija.com, 56% ispitanih (1.036) kupuje avio karte preko interneta, dok 84 odsto (1.554) upoređuje cene preko Weba.

Čak 96 odsto onih koji kupuju preko interneta je zadovoljno kupovinom.
Preko interneta posetioci najčešće kupuju na sajtovima avio kompanija, 48 odsto, dok su sajtovi domaćih agencija i strani Web sajtovi skoro izjednačeni (28%-24%). Kada kupuju preko interneta posetioci najčešće koriste kreditne kartice, 74 odsto, dok 26 odsto njih pravi rezervaciju a avio kartu plaća preko računa.

Što se tiče novog načinja čekiranja (Web check in), među ispitanima 68% nikada ga nije koristilo. Kupcima je kod izbora prodajnog mesta najbitnija cena (85%), 10 odsto je glasalo da su im podjednako važni servis i cena (10%), dok samo 5 odsto smatra da je servis najvažniji.

Treba imati u vidu da među anketiranima ima najviše onih koji lete jednom do dva puta godišnje (45 odsto), onda onih koji lete ređe nego jednom godišnje (28 odsto) i 27 odsto onih koji lete češće nego dva puta godišnje.
Anketa je pokazala i da posetioci iz većih gradova i posetioci sa većim mesečnim primanjima češće kupuju avio karte preko interneta.

Sajt www.gdestinacija.com anketu je sproveo u saradnji sa Web sajtom www.naslovi.net, kao i Web sajtovima koji su u vlasništvu Adria Medija Srbije.