Najlepsi grad na ovom svetu… Sve je pocelo kao odlazak kod prijatelja u vreme nasih praznika Nove godine i Bozica… Iskreno, nije mi se islo, narocito sto mi se "ta" Australija obecava jos od osnovne skole.

..Prvi let je bio Beograd – Istanbul, koji je trajao oko 1h… Potom cekanje u Istanbulu oko 3h, sto mi je tek bio znak da mi se nece svideti Australija! Potom let Istanbul – Dubaji, koji je trajao oko 8h… Medjutim, na svu srecu – obozavam Dubai (vec sam bila tamo par puta), tako da mi cekanje na aerodromu (oko 2h) i nije tesko palo… Kad smo poleteli iz Dubaija za Singapur (8h), vec sam osetila ogromno nerviranje jer nisam toliko daleko odlazila od mog Beograda! Stigosmo u Singapuru, i tamo na srecu nismo imali cekanje, vec samo dovoljno vremena za dve cigarete, i opet nazad u avion… Poleteli smo napokon za Brisbane (let 8h)…Let je bio krajnje umarajuci, nisam mogla da spavam… Kako god da se namestim – nesto me zulja… ;)Na kraju stigosmo, sacekase nas bakini rodjaci. Grad kao grad – iz kola mi se na prvi pogled dopao, ali nisam htela previse da se nadam, narocito posto smo bili kod starijih ljudi… Tu sam srela staru drugaricu iz detinjstava, i sa njom vec prvo vece otisla do Gold Coast-a koji je na oko 30 – 45min od Brisbane-a! Tamo mi je bilo prelepo… Sam centar Gold Coast-a je bio lepsi od moje Knez Mihajlove. Odmah tu je i bila plaza, i Pacific ocean, koji je bio miran u to doba, iako je bilo dosta ljudi na nocnom kupanju! Potom smo otisle u zgradu Q1 koja ima oko 80 spratova! Ceo grad se vidi sa nje, i sve izgleda tako majusno!Posle nekoliko dana, moja sestra i ja smo se preselile kod te drugarice i po ceo dan obilazile Brisbane… Otisli smo kod bakine prijateljice na Sunshine Coast, koji je takodje bio prelep na svoj nacin! Ona je zivela na sedmom spratu nekog hotela koji je gledao na okean… Nekoliko dana smo bile tamo, i po ceo dan provodile na okeanu! Moja sestra je upoznala sina te zene, pa se zaljubila u njega, a posle nekoliko meseci nakon naseg povratka za BG, i udala za njega…Moj seledeci dolazak u Australiju, bio je za sestrinu svadbu… Taj put, iako sam krace ostala – mnogo vise delova i erija Brisbane-a sam videla… U tome mi je pomogao sestrin najbolji drug! Isli smo na kuglanje, bilijar, plaze, cak je trebalo i kolima da odemo do Sidney-a koji je kolima na par sati od Brisbane-a! Upoznala sam mnogo vise ljudi, mnogo vise se druzila, i novu godinu 2008 sam takodje provela tamo, u Srpskom klubu gde je tada pevao Dejan Matic, tako da je u svakom pogledu bilo fenomenalno…Sledeci put sam za Brisbane isla tek u septembru 2008, i posto sam ostala u svakodnevnom kontaktu sa sestrom i njenim drustvom – nije mi bilo nikako dosadno!Januar 2009 sam opet isla za Brisbane, ujedno proslavila sa sestrom njenu godisnjicu braka, a ja se verila sa njenim drugom… Ostala sam samo 13 dana, i za to vreme videla drugi deo Gold Coasta, tj. Movie World… takodje i ostrvo Noosa na Sunshine Coast-u, takodje prelep deo okeana!Na kraju, otisla sam da zivim u Brisbane-u pocetkom aprila 2009. Naucila sam sama da se snalazim po gradu i u svim erijama, kako autobusom, tako i kolima…Jedino sto ovog puta nije valjalo – to su jugosloveni koji amo zive od rata… Mnogo razocarenja je bilo u ljude, i sada odande imam samo sestru, i drugaricu, koja se posle 7 godina vratila i zivi u Bosni!Grad kao grad, i Australija cela je prelepa, ali su nasi ljudi okrutni…